Prowadzenie ksiąg przychodów i rozchodów – Prowadzenie KPiR dla firm

mała księgowość

Podatkowa książka przychodów i rozchodów , zwana również małą księgowością jest formą rozliczenia księgowego skierowanego w głównej mierze do małych firm, zaczynających swoją działalność.

Pomimo faktu uproszczonej formy księgowej, stosować należy się do tych samych ustaw co przy pełnych księgach, co za tym idzie sankcje i kary za nierzetelność zapisów księgowych są jednakowe zarówno dla osób rozliczających się na PKPiR, co firm prowadzących pełne księgi.

Skomplikowane zapisy ustaw i rozporządzeń podatkowych niejednokrotnie powodują, iż doświadczony księgowy musi poświęcić czas na przeanalizowanie, a nie jednokrotnie skierować zapytanie do Urzędu Skarbowego, w celu dokonania poprawnej interpretacji zapisów ustaw.

W celu uniknięcia komplikacji dobrym rozwiązaniem jest przekazanie od początku prowadzenia działalności księgowości do naszego biura, gdzie nasz zespół specjalistów poprowadzi Państwa księgi fachowo, pozwalając w całości poświęcić swój czas na prowadzenie działalności oraz życie osobiste.

Zakres usługi

  • Prowadzenie ksiąg przychodów i rozchodów (prowadzenie KPiR / rozliczenia KPiR),
  • Prowadzenie ewidencji sprzedaży,
  • Fachowe rozliczanie firm,
  • Prowadzenie dokumentacji pracowniczej,
  • Sporządzanie deklaracji i rejestrów VAT / VAT-UE,
  • Rozliczanie podatku VAT,
  • Sporządzanie deklaracji podatkowych.

Co zyskujesz?

  • Indywidualne podejście dopasowane do Twojej firmy,
  • Rzetelność i terminowość w realizowaniu zadań,
  • Pełne wsparcie podatkowe dla Twojej firmy,
  • Reprezentowanie przed ZUS i Urzędem Skarbowym,
  • Oszczędność czasu i bezpieczeństwo podatkowe.